Thursday, January 24, 2013

My Purse - Winter Edition!!

Neviem ako vy, ale ja sa strašne rada hrabem v babských kabelkách.:D Podľa jej obsahu sa dá odhadnúť aj povaha jej majiteľky. Preto ma napadlo, že by nebolo odveci urobiť príspevok týkajúci sa kabelky. Tento bude o tom, čo by nemalo chýbať v každej kabelke v zime. :)) 

1.) Peňaženka - myslím, že toto je najdôležitejšia časť kabelky, lebo ju využívame najviac :D 


2.) Mobil, kľúče - to je samozrejmé. 
3.) Slúchadka - neviem ako u vás, ale u mňa je to druhá najpoužívanejšia vec. Milujem, keď si pustím hudbu a vypustím realitu. Strašne dobre si pri tom človek oddýchne. :) 



4.) Make-up taštička - Môžeš si tam dať všetko, čo chceš a čo potrebuješ :) A áno, viem, že ďalšia zelená vec. :D Ale ja za to nemôžem, zelenú proste milujem <3 :D 


5.) Voňavka - určite by ju mala obsahovať tvoja kabelka. Nechceš predsa smrdieť :) Ja mám voňavku Little Red Dress od Oriflame. A samozrejme si pribal aj nejaký deodorant. Ja používam Pure & Natural od Nivei :) Strašne krásne vonia! 



















6.) Organizér/Zápisník/Blog - ja ho používam hlavne na zapísanie nápadov na príspevky do tohto blogu, ale píšem si tam aj nejaké povinnosti, na ktoré nesmiem zabudnúť :) A samozrejme nezabudni aj na pero. 


















7.) Niečo dobré na jedenie a žuvačky - momentálne mám v kabelke len tento croissant, ale väčšinou tam mám hodené aj nejaké Orbitky :)














8.) Dáždnik - ten je potrebný hlavne vtedy, keď padá mokrý sneh a nechceš vyzerať ako zmoknuté kura :D


















9.) Čiapka - neviem prečo, ale ja ju tam v zime vždy mám. Je to proste môj zvyk, tak ak chceš, môžeš si ju tam hodiť tiež :) 



















Takže to je asi všetko a dúfam, že sa ti príspevok páčil! ;) 

No comments:

Post a Comment