Tuesday, January 22, 2013

HELP!

Skolila ťa choroba? Je ti zle a cítiš sa akoby si umieral, ale napriek tomu chceš vyzerať k svetu? Prečítaj si tento článok a postupuj StepByStep! :)

                                         1.) Umy si zuby! Nechceš predsa, aby sa každý na koho si dýchla udusil. :D
2.) Umy si pleť! Najlepšie je použiť gél, ale ak nemáš, postačí mydlo. Ja používam Effaclar od značky LaRoche-Posay. Je to veľmi kvalitná francúzska značka a je dostupná takmer v každej lekárni. :) Napeň ho v dlani s trochou vody a nanes na pleť. Potom ho dôkladne zmy.
3.) Gél otvára póry a ty ich potrebuješ niečim uzavrieť. Použi pleťovú vodu! Vezmi si vatový tampónik alebo obyčajnú vatu a trošku si jej tam nalej. Pretri pleť na každom mieste. A ktorú odporúčam? Podľa mňa je úplne výborná pleťová voda Amica od značky Alpa. Ja viem, znie to divno, že Alpa a pleťová voda. Ale naozaj funguje skvelo!
Dostať ju v každej lekárni. :)
4.) Nakrémuj sa! Nechceš predsa aby tvoja pleť vyzerala ako papier. Doporučujem krém Soft od Nivea. Pokožku krásne hydratuje a má jednu veľkú výhodu! Niektoré dievčatá nemajú rady na krémoch to, že po nich zostávajú mastné ruky! Pri tomto kréme
 na to môžeš zabudnúť! :)        
5.) Máš problémy s akné alebo je tvoja pleť flakatá? Použi BB Cream!:)
Ja používam Miracle Skin Perfector od Garnier. (Chceš sa dozvedieť viac o BB Creame? Klikni TU! :))
6.) Problém s kruhmi pod očami? Použi korektor! Najlepšie je požiť o jeden tón bledší od tónu tvojej pleti. :) Ja používam Veryme od Oriflame.



7.) Ak tvoje oči vyzerajú unavene, použi tvoj
obľúbený bledý očný tieň, ktorý nanesieš na vnútorný kútik oka a odtiaľ budeš pokračovať na celé viečko. Urobí to taký boom efekt a budeš vyzerať sviežo a hlavne vyspane! :) Môj typ na dobré tiene: Neo Chic od Oriflame.
8.) Maskara! Použi takú, aká tebe vyhovuje! Ja som momentálne objavila Wonder Lash Mascara od Oriflame a musím povedať, že krásne predĺži mihalnice! :)
9.) Použi balzám na pery a lesk! :) Ja používam
jeden od Oriflame (prepáčte, ale neviem meno) a je to balzám, ktorý funguje aj ako lesk. Čiže keď si ho nanesieš na pery, lesknú sa ako po lesku. :)



                      DÚFAM, ŽE SOM TÝMTO PRÍSPEVKOM POMOHLA! :) 











2 comments:

  1. dobré tipy, zajtra ich vyskúšam, lebo vyzerám strašne :D :D
    inak, tú niveu, aj balzam aj špirálu mám :333

    ReplyDelete